Webinaarin katselu – usein kysyttyä
Miten valmistaudun webinaariin?
Webinaarialustamme toimii nykyselaimilla (Chrome, Edge, Safari, Firefox) ja myös mobiililaitteilla. Kuulokkeet parantavat äänen selkeyttä, mutta eivät ole pakolliset.
Milloin kannattaa liittyä webinaariin?
Avaa saamasi webinaarilinkki muutama minuutti ennen aloitusta. Sulje muut ikkunat ja välilehdet, niin lähetys toimii sujuvammin.
Mitä teen, jos ääni ei kuulu webinaarissa tai striimissä?
Tarkista laitteen äänenvoimakkuus ja varmista, ettei lähetyksen ääni ole mykistetty soittimen painikkeesta.
Mitä teen, jos lähetys ei näy ollenkaan?
Varmista, että käytät oikeaa linkkiä. Päivitä sivu (F5 / Cmd+R) ja kokeile tarvittaessa toisella laitteella, kuten puhelimella tai tabletilla.
Miksi ääni kuuluu kahtena tai kaikuu?
Sama lähetys on auki useassa välilehdessä tai selainikkunassa. Sulje ylimääräiset ikkunat.
Mitä voin tehdä, jos kuva tai ääni pätkii?
Sulje muut verkkoa kuormittavat sovellukset ja laitteet. Jos käytät VPN:ää, kytke se pois tai vaihda mobiiliverkkoon. Voit myös kokeilla toista laitetta.
Lue lisää webinaarialustastamme: Apogee Live
